WhatsApp May Soon Let You Edit Sent Text Messages

واٹس ایپ صارفین جلد ہی بھیجے گئے ٹیکسٹ میسجز میں ٹائپنگ کی غلطیوں اور غلطیوں کو ٹھیک کر سکتے ہیں۔ صارفین برسوں سے واٹس ایپ سے ٹیکسٹ میسجز میں ترمیم کرنے کی صلاحیت شامل کرنے کی درخواست کر رہے ہیں، اور ایسا لگتا ہے کہ یہ فیچر جلد ہی حقیقت بن سکتا ہے۔

وابیتاینفو کے مطابق، واٹس ایپ ایک ایڈٹ بٹن پر کام کر رہا ہے جو صارفین کو پیغامات بھیجنے کے بعد ان میں تبدیلیاں کرنے دے گا۔

ترمیم کے بٹن کی عدم موجودگی میں، واٹس ایپ صارفین نے بجےکی درستگی کی نشاندہی کرنے کے لیے ستارے کا طویل استعمال کیا ہے، جبکہ دوسرا آپشن ایک پیغام کو مکمل طور پر حذف کرنا ہے۔ لیکن صارفین کے پاس جلد ہی بجے کی غلطیوں کو درست کرنے کا زیادہ موثر طریقہ ہو سکتا ہے۔ آپ ذیل میں اسکرین شاٹ میں ترمیم کے بٹن اور پیغام میں ترمیم کرنے کا عمل دیکھ سکتے ہیں۔

Untitled Design 13

پیغام میں ترمیم کرنے کے لیے، صارفین کو بھیجے گئے پیغام کو دیر تک دبانا ہوگا اور تھری ڈاٹ مینو پر کلک کرنا ہوگا۔ ترمیم کے آپشن کو منتخب کرنے کے بعد، صارفین اصل پیغام میں ضروری تبدیلیاں کر سکیں گے اور اسے دوبارہ بھیج سکیں گے۔ یہ واضح نہیں ہے کہ آیا پیغامات میں ترمیم کرنے کے لیے کوئی ٹائم ونڈو ہو گا۔

واٹس ایپ کا ایڈٹ بٹن شامل کرنے کا منصوبہ 2017 کا ہے۔ ایڈٹ فیچر کا پہلا ثبوت اینڈرائیڈ ورژن 2.17.26 کے لیے واٹس ایپ بیٹا میں پایا گیا۔ تاہم، خصوصیت نے اسے کبھی بھی اختتامی صارفین کے لیے نہیں بنایا۔ یہ بات قابل غور ہے کہ واٹس ایپ کے حریف ٹیلی گرام نے صارفین کو سالوں سے پیغامات میں ترمیم کرنے کی اجازت دی ہے۔

ترمیم کا بٹن ابھی تک ترقی میں ہے اور اسے واٹس ایپ صارفین کے لیے رول آؤٹ نہیں کیا گیا

Leave a Reply